fredag 5 oktober 2007

Miljöträning

I dag var vi i Farsta Centrum och tränade miljöträning. Det var jobbigt de första 10 minuterna för där finns det så mycket som händer hela tiden. Människor springer, går, barnvagnar, cyklar, hundar och så många duvor. Det gick bättre och bättre under tiden vi var där ( 1 timme). Till slut var det bara jobbigt när hundar gick förbi men hon var lite sugen på att jaga fåglarna men godiset som Matte hade var mer intressant iallafall. När vi gick till bilen såg Ninja en stor Lejon sten som finns på Torget och det var jätte läskigt så innan vi gick jobbade jag med att hon skulle våga sig fram och det gick till slut och den fick också en slick på örat innan vi åkte hem och hon somnade som en stock i soffan.
Tyvärr kunde jag inte ta en bild för jag hade inte kameran med mig, tar med mig den i morgon för nu har vi intensiv träning i några dagar.

Inga kommentarer: