tisdag 26 augusti 2008

Oj, jag glömde....

Berätta om vad jag gjorde när husse & matte var på bröllop.
Jenni (Englas matte) kom & hämtade mig & vi åkte iväg, hem till dem trodde jag.
Men vi åkte till Ågesta & där stod Cissi som hade gått lite vilse i skogen när hon letade svamp.
Jenni som är så snäll...åker & hämtar Cissi & Axa för att köra dem till bilen som står i Länna.
Axa & jag får sitta ibak tillsammans. Vi har aldrig gjort det förut så vi skäller ett tag på varann, sen vänder vi bort blicken för att inte titta på varandra.
Sen åkte vi hem till Engla...
Vi gick på en långskogs promenad....vi sprang i vatten, lera & gegga...men vad gjorde det för vi hade så skoj tillsammans.
Väl hemma hos Engla igen...blev det bad & mat.
Jag sov över hos Engla & dagen efter kom matte för att hämta mig...när jag kom hem sov jag som en stock..zzzZZZ
Tack Engla, Jenni, Magnus, Dizel & Lea för att jag fick vara hos er.
( det gör vi om flera gånger )

Inga kommentarer: