lördag 13 september 2008

Jag & matte en heldag

Idag började med att vi hade sovmorgon....härligt när det är helg och matte ligger kvar i sängen och vi bara gosar, efter en stund gick vi upp och åt frukost. Matte började packa min väska och jag förstod att nått ska vi göra...??
Vi gick upp mot Hökarängens skogen...ni förstår jag älskar att springa i den och det fick jag...jippi...sen kopplade matte mig och fortsatte mot Hökarängens centrum?...gick förbi?...över gator?...förbi ett stort hus...matte sa att det huset heter Kyrka...jag började undra VART SKA VI ??? och tillslut kom vi till en stor äng med massor av hundar...okej nu fattade jag...vi ska på utställning...men så blev det inte, för jag fick leka med Helinns & hennes valpar som var där Pasha, Castor & Jasmine hi-hi.
Grattis Pasha till placeringen.

Inga kommentarer: