fredag 19 december 2008

Vilken dag...

Det började redan kl. 9 att det ringde på dörren...en jobbar kille kom...hopp och puss på dej, vad roligt att du kom hem till mig...han kommer in och sen lägger han sig på golvet i köket...Vad vill han ?? Ska vi leka ?? eller vill du att jag ska ligga bredvid dig ??
Nehe inte nått av det...han ska laga vår DISKMASKIN...vad tråkigt.
Sen går vi ut och åker iväg... Vart ska vi nu ?
Jippi, här känner jag igen mig... vi åkte till ENGLA och vi lekte, busade och hade så skoj medans matte & Jenni åt lite lunch tillsammans.
Sen var det dags att åka hem för idag kommer ju Elliot till oss :-) ...men tro inte att det var slut med dagen ännu... Nej , det är husses födelsedag idag och då kom det massor av vänner till oss.
Så nu är jag helt slut....ZZZzzzZZZzzzzzz

Inga kommentarer: