fredag 1 maj 2009

Frukost med syrran

Idag var det inte en vanlig dag............
det började med att matte tog en dusch & sen gick vi ut på en morgon promenad.
När vi var på väg hem så...helt plötsligt...på morgonen...hmmm kl. 8.30 exakt så kommer min Älsklings syster Igra på min gata...jag blev så glad...jippi vad gör du här så tidigt, tänkte jag medans jag pussade på henne och hon på mig.
Vi gick in till mig och vi åt en 1 maj frukost tillsammans...så trevligt och mysigt och sen vilket toppen väder.
Sen åkte vi i väg till Ågesta och där tränade vi tillsammans och sen gick vi ett varsitt spår.
Idag var vi verkligen på topp.
Spåret och lydnaden gick kanon bra för oss båda.
Men det var lite jobbigt med platsliggningen för vi ville så gärna kramas...hihi...med varandra...men det fick vi inte av våra mattar...buuu vad de är tråkiga ibland.
Fast vi älskar dem än då :-)

Inga kommentarer: