torsdag 13 november 2008

Lite uppdatering

Det var ett tag sen jag uppdaterade i bloggen vad som händer i mitt liv.
Jag håller på med träning, träning och träning.
Det är så att jag och matte går en kurs nu som heter Tävlings Lydnad 1 och nu har vi bara ett tränings pass kvar :-(
Sen kommer vi ha en riktig Tävling fast inofficiell lördagen den 22/11 och det ska bli skoj tycker jag iallafall...vi får se vad matte tycker..hi-hi..med hennes tävlings nerver.
Jag tränar fot, helt om, höger & vänster svängar, inkallning, hopp över hinder, apport, stå, ligg i gång & platsliggning.
Matte tränar mest på att gå rakt & lyssna på kommando från instuktören, ibland händer det att matte inte är säker på vad hon ska göra och då vimsar hon till det för mig, men det gör inget för jag är så glad att vi är så duktiga tillsammans.
Jag tycker det är roligt att jobba även fast vi blir geggiga & blöta efter varje träningspass.
Men när vi kommer hem blir det alltid en skön dusch.

Inga kommentarer: