onsdag 22 april 2009

Äntligen fick vi till en träning...

Jag & matte
Igra & Monica

...med syrran Igra.
Vi träffades vid Ågesta och där la våra mattar ut spår.
Jippi tänkte vi...men vi fick bara sitta i bilen och pussa på varandra genom gallret.
Sen hoppade de in i bilen och vi åker ut till min brukshundsklubb SSBK.
Vi tänkte vad skoj...nu ska vi få leka...men idag fick vi inte det.
Vi gick bort till en träningsplan, jag & matte tränade lydnad, platsliggning och inkallning först.
Igra & Monica tränade lydnad, inkallning & hopp över hinder.
Efter ett tag gick vi ner till det andra hindret och tränade hopp över hinder...men vet ni vad jag gjorde då...hihi...jag tog ett skutt över hindret och RAKA SPÅRET bort till Igra...men då skrek både matte & Monica... NEEEEJJJJ...och vi lyssnade direkt och sprang bort till våra mattar och fortsatte jobba med dem.
Jag måste då säga att vi har lärt oss lyssna nu när vi är 2 år...haha...för innan så hade nog jag struntat i vad matte skrek bara jag fick leka med älsklings SYRRAN :-).

Inga kommentarer: