torsdag 3 september 2009

Halloj det var ett tag ....

...sen en jag uppdaterade...ja, vi har ju haft en lång härlig semester. Som ni vet när man har varit ledig så är det lite jobbigt att komma igång igen...men idag började vi sten hårt ha-ha. Matte har lärt sig lägga högre & elit spår och idag tog hon med mig och Lilie till skogen.
Kanon kul tyckte vi att det var. Men om jag hade vetat att vi skulle gå 2 spår så hade jag nog tagit det lite lugnare i första spåret...men det gick bra och tur var att jag inte behövde spåra idag för det hade jag nog inte orkat...för konditionen är inte som den var innan semestern direkt...inte för matte heller märkte jag hi-hi.
Snart är vi igång som vanligt.
Nu i helgen åker vi ner till landet igen...INTE för att lata oss.
Vi ska på UTSTÄLLNING igen. Jag lovar att jag ska uppdatera lite mer nu igen och med lite foton också.

Inga kommentarer: